Samochody...
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1a Strona Główna -> Zainteresowania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AmAdI




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 20:17, 12 Lut 2007    Temat postu:

Szwedo, sluchaj. Według mnie McLaren też jest wyrabany, no ale zeby wydawac 3mln na auto? Według mnie przesada. A na pewno nie jest tak komfortowy, jak np. Maybach 62, ktory notabene jest tańszy od McLarena o caly milion, a komfort, to lepiej niz w w hotelu 5 gwiazdkowym w ktorym za nocke musisz dac cos kolo 2,5 patyka. A co do osiagów. To maybach (jak na ponad 3 tonowca) to chyba wolny nie jest. V12, 550 kucy, chyba 800 NM(niepamietam, dawno nie czytalem) to ma 5,5 sekndy do 100, a predkosc to 250(ograniczniki elektroniczne ;P). Ale napewno tym samochodem nie poszalejesz, bo sluzy do tego , zeby pan dyrektor(lub cos takiego) siedzial z tylu, a jakis palant za kierownica sie palował, zeby w miescie sie przecisnac. TYrzymac drogi sie trzyma, ale szybko zakretu nie przejedziesz. A McLarenem nie przewieziesz jakiegos dyrektorka, bo sie zleknie, ze niewygodny. Nie kazdy wie, ze McLaren jest wygodny. Według mnie, to powinny istniec 2 typy samochodów:sportowe i limuzyny. Takie samochody jak sportowe limuzyny czy limuzyny sportowe nie powinny istniec.

A takze sportowym(i fajnym samochodem, przynajmniej wedłg mnie)jest Honda S2000. Silnik baaaardzo wysokoobrotowy(silnik 2.2, R4, 16 zaworków, 239 kucy(przy 8600obr/min, "tylko 225NM"przy 8000obr/min, a dodam, ze bez jakis turbinek, czy doladowan Wink )i ten samochod ozywa przy ok 5500 obr/min a wtedy leci az do 10000obr/min (prawie jak motorek ;P) . Przypomne, ze przedtem byl silnik 2.0 i 240 kucy bez trbo, ale wtedy troszke cylindry nie wyrabialy, to dali troche wiecej poijemnosci. Mozna fajnie przegonic jakies beeemki piatki w tedeesiku z jakims dresem w srodk. Zobaczy start hondy (przyznam sie, niezbyt specjalny) zadowolony jedzie a tu ta honda, ktora takim cieniazem jest, leci sobie "powoli" i znika za horyzontem. Też cichociemnym samochodem jest Renault Laguna 3.0 v6 24v. Ldzie sie smieja, ze to renault, ze sie psuje itd. To sa mity!!! Renault to dobre samochody, tylko trzeba bardziej dbac o zawieszenie (ktore bardzo dobrze trzymie sie drogi i zapewnia komfort). A takie v6 stoi na swiatlach, a tu jakis dresik podjezdza swoim BMW 3 318i na gazie e30, czyli rekinek jeszcze(oczywiscie oklejone m3 ;p) i sie smieje. Zielone swiatlo, jeszcze beemka sie nie ruszyla a lala wyrywa. A potem szczesliwy wlasciciel lali slyszy wycie beemki (oczywiscie szpanersko przedziurawiony tlumik Wink) Według mnie wlasnie fajne sa takie auta seryjne, a tu jakies modyfikacje porzadne lub po prostu seria, ale dobry silnik. Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szwedo
Administrator



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:12, 13 Lut 2007    Temat postu:

AmAdi napisał: Według mnie McLaren też jest wyrabany, no ale zeby wydawac 3mln na auto? Według mnie przesada. A na pewno nie jest tak komfortowy, jak np. Maybach 62, ktory notabene jest tańszy od McLarena o caly milion,

Wiesz, dla bogaczy to nie ma różnicy jeden milion więcej czy mniej Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmAdI




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:28, 13 Lut 2007    Temat postu:

Dobra, wygrales. Merc McLaren SLR jest autem takim, zeby fascynowac, wiec cena nie jest chyba wazna. Ale wiem, ze raczej bys nie jezdzil nim po tych dziurach, jakie mamy w Polsce (nasi drogowcy bardzo umiejetnie "zaciemniaja"), nie mówiąc o tym, ze w naszej szarej rzeczywistosci nie mialbys tegoz jakze cudownego auta. Nie mówiac o porysowanym lakierze itp. Kiedy jeszcze mialem starego Escorta z 1981 roku to go porysowali Wink, wiec mclaren bylby z wgnieceniami od kluczy, a lakier to bylaby przeszłosc. W Polskiej (jakze doskonalej ;P) rzeczywistosci, to posiadanie jakiejs furki bez garazu to bezsens. A naprawde sportowe auto (np McLaren czy Gallardo) to trza miec duza strzezona posesje, bo nawet do garaz sie wlamia. Bogacze sobie pozwola, ale "normalni" ludzie tylko se popatrza na plakat nad lozkiem i jest juz zadowolony (przynajmniej ja ;P).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szwedo
Administrator



Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:54, 16 Lut 2007    Temat postu:

Tu się z tobą zgodzę^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alusiek




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulechów

PostWysłany: Sob 14:50, 17 Lut 2007    Temat postu:

Dj Vadim <stas> napisał:
dal bym wszystko zeby go miec

Oddaj życie Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Góral




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chicago(Cigacice)

PostWysłany: Sob 21:57, 17 Lut 2007    Temat postu:

Ferrari jest spoko. Też je lubie. Podoba mi się też Porche.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Góral




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chicago(Cigacice)

PostWysłany: Sob 22:04, 17 Lut 2007    Temat postu:

Nowy XF 105 FTM
Ciężarówka Roku 2007 otrzymała nową wersję FTM w układzie 8x4 do zastosowań w sektorze transportu ciężkiego i specjalnego do zestawów o masie do 120 ton.

DAF XF105 FTM posiada tandemowy most napędowy i kierowaną oś pchaną, które razem tworzą układ trzyosiowy (tridem). Dzięki czterem osiom nacisk na osie może być rozłożony bardziej równomiernie. Cechą charakterystyczną wersji FTM z jego rozstawem osi pozostaje relatywnie zwarta konstrukcja w stosunku do technicznej masy całkowitej 41.000 kg. XF105 FTM napędzany jest 12,9-litrowym silnikiem MX. Dostępne moce to 410, 460 i 510 KM sprzężone w standardzie ze skrzynią manualną, ale na życzenie dostępny jest również AS Tronic. Dostępne są również wszystkie warianty kabin stosowane w serii XF105.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alusiek




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulechów

PostWysłany: Nie 20:03, 18 Lut 2007    Temat postu:

Ooooo ale sie rozpisaliście o tych samochodach Very Happy
Ja lubie Lamborgini - przynajmniej lubie nim jeździć w NFS ;] Nie wiem czy jest dobry czy nie hehe Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Góral




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chicago(Cigacice)

PostWysłany: Wto 19:25, 20 Lut 2007    Temat postu:

Lambo jest fajne. Ale nie na nasze drogi, więc o takich samochodach możemy sobie tylko pogadać..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alusiek




Dołączył: 08 Paź 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sulechów

PostWysłany: Czw 19:16, 22 Lut 2007    Temat postu:

No wiadomo Wink Na polski drogi to sie nawet 4x4 nie nadaje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmAdI




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 20:36, 22 Lut 2007    Temat postu:

Tak w sferze marzeń to także zarąbistymi autkami są :Nissan Silvia, a także Skyline GT32. Full wypas autka do driftu, bez wiekszych przeróbek... Ale szkoda, że nie mozna ich kupić w Polsce (chyba ze prywatny import-Silvia z Japonii, a Skyline z USA i kraju kwitnącej wiśni), ale z Japonii to trzeba kirownioce przekładać (dla niewtajemniczonych, to tam sie jeździ jak w Anglii ;P) no i cła (chyba, że oba kraje są w UE ;D). Kiesyś sie wyprowadzi do skośnookich i bedzie się miało furke ;P.

A do Aluska: dobrze ze jeździsz w NFSC Lamborghini, bo to dobre autka (zwłaszcza Murcielago) ale tak ogólnie, to jezdze se autkami typu "tuners" ktore nioe sa tak szybkie jak muscle, i tak szybko pomykajace na prostej jak egzotyczne, ale tuners to tuners Wink. Ta trakcja... super. Jak bedziesz chcial sp[róbowac, to wez se pojezdzij np. EVO IX FQ340 albo Skylinem. Mówie ci, jezeli umiesz uzywac nitro wtedy, kiedy trzeba, to lecisz ;P. Daruisa (tego palanta na koncu) to nie umiem przejsc innym samochodem niz tuners. Na prostych tracisz na prostych, ale na zakretach go doganiasz, a nawet bardzo zblizasz do jego Audi R8(w gierce zwie sie Le Mans quattro, ale to byla nazwa studyjna, a weswzla do produkcjii na zachodzie jako R8, ktory notabene, ma silnik o 200 kucy mniejszy niz w prototypie -.-). Wiec jak chcesz to sprobuj, a pozniej ocenisz i sobie pogadamy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Góral




Dołączył: 30 Sty 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chicago(Cigacice)

PostWysłany: Pią 22:15, 16 Mar 2007    Temat postu:

Słuchaj amadi- przecież jakbyś kupował sobie np.Nissan Silvia to i tak to by był samochód na zamówienie. A przecież wtedy robią jak se klient zażyczy, czyli kierownica po lewej to żaden problem. A poza tym to po co wydawac kase na samochód tylko do Driftu?? a no a jak chcesz to się wyprowadzaj do skośnookich- moim zdaniem nie opyla się...

Może na forum zagląda osoba, która też interesuje się ciężarówkami??? Prosze pisać, albo może ktos zna inne forum o ciężarówkach?
DAF XF 105 Został wybrany na samochód ciężarowy Roku 2007- DAFXF105 TRUCK OF THE YEAR 2007... Również ogłoszono go mianem najlepszego na Polskich drogach...
P.S. -http://www.youtube.com/watch?v=JUMvPy0emZY - to jest drift(super)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prusek




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: ZIELONA GÓRA

PostWysłany: Śro 12:12, 25 Kwi 2007    Temat postu:

Dla mnie najlepsze to sa motory. Jakoś samochopdy tak za bardzo mnie nie podniecaja;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 1a Strona Główna -> Zainteresowania Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin